ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix konkrétního podniku

Marketing Mixture of a Specific Enterprise

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Šlechta Adam
Supervisor
Johnová Radka
Opponent
Benešová Kateřina
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a popisuje jeho nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení konkrétního marketingového mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat dosavadní marketingový mix firmy Synthomer a. s., na základě získaných podkladů navrhnout změny marketingového mixu, které povedou k optimalizaci.
 
The subject of the bachelor thesis "Marketing mix of a specific enterprise" is the analysis and the description of the current marketing mix of the company Synthomer Ltd. The theoretical part characterizes the levels of the marketing mix with a focus on model "4P" and describes its tools. The practical part deals with the evaluation of the particular marketing mix. The aim of the thesis is to analyze the existing marketing mix of the company Synthomer Ltd., and based on the obtained materials to propose changes in the marketing mix that will lead to the optimization.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76931
View/Open
PLNY_TEXT (1.133Mb)
PRILOHA (432.6Kb)
POSUDEK (1.088Mb)
POSUDEK (419.1Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV