Zobrazit minimální záznam

Healthy Lifestyle as a Trend in Marketing



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorŠebestová Veronika
dc.date.accessioned2018-06-19T22:00:01Z
dc.date.available2018-06-19T22:00:01Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600129605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76929
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také alternativní výživové směry, které mají nemalý vliv na rozhodovací proces zákazníka. Dále jsou zde rozebrány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele, a také segment trhu, jeho druhy a úrovně, včetně druhů marketingu, které se segmentací souvisí. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Emco, která zahrnuje i analýzu jejich přímých konku-rentů. Dále se v praktické části věnuji produktovému mixu společnosti Emco, jejich novému i starému logu, obalům a jejich působení na spotřebitele. Poukazuji zde také na formu komunikace se zákazníky, podporu různých projektů a problematiku pal-mového oleje. Praktická část je završena výzkumem, který se zabývá průzkumem tr-hu cereálií a segmentací trhu. K průzkumu bylo využito dotazníkové šetření, které re-spondenti vyplňovali na internetu. Cílem práce je zjistit, zda se firmě Emco vyplácí cílit na segment zákazníků, kteří vyznávají zdravý životní styl, a jaké produkty patří mezi nejoblíbenější na trhu s cereálními výrobky.cze
dc.description.abstractBachelor thesis deals with modern marketing and influence on the consumers in terms of segmentation of the market, especially in connection with a healthy life-style. The theoretical part defines a healthy lifestyle as well as alternative nutritional directions that have a significant impact on the customer's decision-making process. In addition, there are analyzed the factors that influence consumer behavior, as well as the segment of the market and its types, levels, including the types of marketing that are related to segmentation. The practical part deals with the analysis of Emco company, which includes an analysis of their direct competitors. Furthermore, in the practical part I deal with Emco's product mix as well as their new and old logos and packaging and their influence on consumers. I also highlight the form of communication with customers, the support of various projects and the problem of palm oil. The practical part is completed by research, which deals with the cereal market survey and market segmentation. The survey used a questionnaire survey, which the re-spondents filled on the Internet. The aim of the work is to find out if Emco pays a tar-get to a segment of customers who have a healthy lifestyle or not, and which prod-ucts are among the most popular on the grain products market.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZdravý životní styl,zdraví,výživa,alternativní výživové styly,moderní marke-ting,spotřebitel,segmentace trhu,marketingová komunikace,produktový mixcze
dc.subjectHealthy lifestyle,health,nourishment,alternative nutritional styles,modern marketing,consumer,market segmentation,market communication,product mixeng
dc.titleZdravý životní styl jako nový trend v marketingucze
dc.titleHealthy Lifestyle as a Trend in Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeCupal Libor
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam