ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu

Healthy Lifestyle as a Trend in Marketing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Šebestová Veronika
Vedoucí práce
Johnová Radka
Oponent práce
Cupal Libor
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2018-06-19



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také alternativní výživové směry, které mají nemalý vliv na rozhodovací proces zákazníka. Dále jsou zde rozebrány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele, a také segment trhu, jeho druhy a úrovně, včetně druhů marketingu, které se segmentací souvisí. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Emco, která zahrnuje i analýzu jejich přímých konku-rentů. Dále se v praktické části věnuji produktovému mixu společnosti Emco, jejich novému i starému logu, obalům a jejich působení na spotřebitele. Poukazuji zde také na formu komunikace se zákazníky, podporu různých projektů a problematiku pal-mového oleje. Praktická část je završena výzkumem, který se zabývá průzkumem tr-hu cereálií a segmentací trhu. K průzkumu bylo využito dotazníkové šetření, které re-spondenti vyplňovali na internetu. Cílem práce je zjistit, zda se firmě Emco vyplácí cílit na segment zákazníků, kteří vyznávají zdravý životní styl, a jaké produkty patří mezi nejoblíbenější na trhu s cereálními výrobky.
 
Bachelor thesis deals with modern marketing and influence on the consumers in terms of segmentation of the market, especially in connection with a healthy life-style. The theoretical part defines a healthy lifestyle as well as alternative nutritional directions that have a significant impact on the customer's decision-making process. In addition, there are analyzed the factors that influence consumer behavior, as well as the segment of the market and its types, levels, including the types of marketing that are related to segmentation. The practical part deals with the analysis of Emco company, which includes an analysis of their direct competitors. Furthermore, in the practical part I deal with Emco's product mix as well as their new and old logos and packaging and their influence on consumers. I also highlight the form of communication with customers, the support of various projects and the problem of palm oil. The practical part is completed by research, which deals with the cereal market survey and market segmentation. The survey used a questionnaire survey, which the re-spondents filled on the Internet. The aim of the work is to find out if Emco pays a tar-get to a segment of customers who have a healthy lifestyle or not, and which prod-ucts are among the most popular on the grain products market.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76929
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.733Mb)
PRILOHA (1.009Mb)
POSUDEK (1.089Mb)
POSUDEK (360.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV