Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
Healthy Lifestyle as a Trend in Marketing
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Šebestová Veronika
Supervisor
Johnová Radka
Opponent
Cupal Libor
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíDefended
2018-06-19Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také alternativní výživové směry, které mají nemalý vliv na rozhodovací proces zákazníka. Dále jsou zde rozebrány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele, a také segment trhu, jeho druhy a úrovně, včetně druhů marketingu, které se segmentací souvisí. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Emco, která zahrnuje i analýzu jejich přímých konku-rentů. Dále se v praktické části věnuji produktovému mixu společnosti Emco, jejich novému i starému logu, obalům a jejich působení na spotřebitele. Poukazuji zde také na formu komunikace se zákazníky, podporu různých projektů a problematiku pal-mového oleje. Praktická část je završena výzkumem, který se zabývá průzkumem tr-hu cereálií a segmentací trhu. K průzkumu bylo využito dotazníkové šetření, které re-spondenti vyplňovali na internetu. Cílem práce je zjistit, zda se firmě Emco vyplácí cílit na segment zákazníků, kteří vyznávají zdravý životní styl, a jaké produkty patří mezi nejoblíbenější na trhu s cereálními výrobky. Bachelor thesis deals with modern marketing and influence on the consumers in terms of segmentation of the market, especially in connection with a healthy life-style. The theoretical part defines a healthy lifestyle as well as alternative nutritional directions that have a significant impact on the customer's decision-making process. In addition, there are analyzed the factors that influence consumer behavior, as well as the segment of the market and its types, levels, including the types of marketing that are related to segmentation. The practical part deals with the analysis of Emco company, which includes an analysis of their direct competitors. Furthermore, in the practical part I deal with Emco's product mix as well as their new and old logos and packaging and their influence on consumers. I also highlight the form of communication with customers, the support of various projects and the problem of palm oil. The practical part is completed by research, which deals with the cereal market survey and market segmentation. The survey used a questionnaire survey, which the re-spondents filled on the Internet. The aim of the work is to find out if Emco pays a tar-get to a segment of customers who have a healthy lifestyle or not, and which prod-ucts are among the most popular on the grain products market.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [308]