Zobrazit minimální záznam

Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start -up Manta Tools, s.r.o.



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorPlšková Kateřina
dc.date.accessioned2018-06-19T21:59:48Z
dc.date.available2018-06-19T21:59:48Z
dc.date.issued2018-06-13
dc.identifierKOS-695600126505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76920
dc.description.abstractCílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. Nejprve jsou vymezeny teoretické aspekty online marketingu. Poté jsou charakterizovány nástroje online marketingu, které jsou vhodné pro využití v B2B sektoru. V praktické části této práce pak na základě této analýzy a dat poskytnutých firmou Manta Tools, s.r.o. o výsledcích předešlého využívání těchto nástrojů je sestaveno portfolio online marketingových nástrojů pro Startup prodávající software pro vizualizaci datových toků v rozsáhlých datových skladech.cze
dc.description.abstractThe objective of this bachelor's thesis is to analyse the possible usage of online marketing tools for a software start-up in a B2B environment and, based on this analysis, to create a portfolio of effective marketing tools for such a company. The first part of the thesis provides insight into the theoretical background of online marketing, followed by a detailed characterisation of the online marketing tools that are suitable for B2B marketing. The second part of this thesis uses theoretical knowledge of online marketing and the data provided by the software start-up Manta Tools, s.r.o. to build a portfolio of effective online marketing tools for a start-up selling software for visualizing data lineage of large-scale data warehouses.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,online marketing,B2B,Business-To-Business,Start-up,software,sociální sítě,Content Marketing,Google Adwords,MANTAcze
dc.subjectMarketing,online marketing,B2B,business-to-business,start-up,software,social networks,content marketing,Google Adwords,MANTAeng
dc.titleSestavení portfolia online marketingových nástrojů pro softwarový Startup Manta Tools, s.r.o.cze
dc.titleBuilding a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start -up Manta Tools, s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-18
dc.contributor.refereeRákosníková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam