Předpovídání výsledků hry Dota 2
Prediction of Dota 2 Game Result
dc.contributor.advisor | Surynek Pavel | |
dc.contributor.author | Beskyd Filip | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T21:57:43Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T21:57:43Z | |
dc.date.issued | 2018-06-14 | |
dc.identifier | KOS-695599715905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/76831 | |
dc.description.abstract | Teoretická část této práce se zabývá stručným vysvětlením teorií rozhodovacího stromu a umělých neuronových sítí a vysvětlením základních faktorů které mají významný dopad na výsledek hry. Praktická část se zaměřuje na experimentování s parametry použitých technik strojového učení, rozšiřování vstupních dat o informace týkajících se složení hrdinů, porovnávání a vyhodnocení výkonu těchto rozšíření. Toto vše končí implementací experimentálního programu, který vytváří prediktivní ANN model. Tento model může být později použit pro predikci výsledku hry podle počáteční kompozice hrdinů v týmu. | cze |
dc.description.abstract | Theoretical part of this thesis will focus on briefly clarifying decision tree and artificial neural network theory and explain basic factors that have significant impact on game result. In practical part, focus is set on experimenting with used machine learning technique's parameters, extending input data by information regarding hero compositions, compare and evaluate performance of these extensions. All of this resulting in implementation of experimental program which will produce predictive ANN model. This model can be used later to predict the outcome of the game based on knowing initial team's hero compositions. | eng |
dc.language.iso | ENG | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | predikce výsledků hry Dota 2,strojové učení,rozhodovací strom,umělá neuronová síť,Python,scikit-learn | cze |
dc.subject | predicting Dota 2 game result,machine learning,decision tree,artificial neural network,Python,scikit-learn | eng |
dc.title | Předpovídání výsledků hry Dota 2 | cze |
dc.title | Prediction of Dota 2 Game Result | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-19 | |
dc.contributor.referee | Klouda Karel | |
theses.degree.discipline | Znalostní inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra aplikované matematiky | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18105 [244]