Zobrazit minimální záznam

Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing



dc.contributor.advisorNovotný Jakub
dc.contributor.authorMatoulek Matěj
dc.date.accessioned2018-06-19T21:56:18Z
dc.date.available2018-06-19T21:56:18Z
dc.date.issued2018-06-06
dc.identifierKOS-695599624305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76768
dc.description.abstractTato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretická, v níž je uvedeno prostředí digitálního marketingu, jsou vysvětleny základní pojmy a jsou popsány atribuční modely. Přehled dostupných atribučních modelů se zaměřuje především na data-driven modely. Druhá část se soustředí na analýzu reálných historických dat o online návštěvnosti Zboží.cz. Popsána jsou v ní data, jejich zpracování, implementace algoritmů atribučních modelů, možné obtíže a závěry z analýzy. Hlavními cíli této diplomové práce je poskytnout komplexní přehled o atribučních modelech v digitálním marketingu a pomoci traffic manažerům ve Zboží.cz k činění lepších manažerských rozhodnutí o jejich online kampaních, především o alokaci marketingových rozpočtů.cze
dc.description.abstractThis thesis is divided into two parts. The first part it theoretical, where the digital marketing environment is introduced, basic terms are explained, and attribution models are described. The overview of available attribution modelling approaches is focused mainly on data-driven models. The second part focuses on the analysis of real historical data about online traffic of Zboží.cz. It describes the data, processing of the data, implementation of attribution model algorithms, possible difficulties, and conclusions drawn from the analysis. The main goals of this thesis are to provide a complex overview of attribution models in digital marketing and to help traffic managers in Zboží.cz to make better managerial decisions about their online campaigns, mainly about marketing budget allocation.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectatribuční modelování,digitální marketing,datová analýzacze
dc.subjectattribution modelling,digital marketing,data analyticseng
dc.titleData analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketingcze
dc.titleData analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-06-13
dc.contributor.refereeDobiáš Martin
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam