Návrh propagační kampaně firmy zaměřené na koncové zákazníky
Design Promotional Campaign Targeted at the Compaign Targeted at the Company's end Customers
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Taliánová Aneta
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Johnová Radka
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je návrh propagační kampaně pro společnost Kariéra, s.r.o. Teoretická část obsahuje hlavně teoretické poznatky nutné k porozumění praktické části, ze základních pojmů, termínů a metody práce. Praktická část se zabývá marketingovou komunikaci firmy, SWOT analýzou, marketingovým průzkumem a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Závěrečná část obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, a měli by vést ke splnění cílů kampaně. The subject of this bachelor thesis is the proposal of a promotional campaign for the company Kariéra, s.r.o. The theoretical part contains mainly theoretical knowledge necessary to understand the practical part, basic terms, terms and methods of work. Practical part deals with company marketing communication, SWOT analysis, marketing research and identifies shortcomings in this area. The final part includes suggestions to improve company promotion that includes new forms of marketing communications, including their application to practice, and should lead to the campaign goals being met.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]