Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan for the Restaurant Nostalgie



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorMatějková Veronika
dc.date.accessioned2018-06-11T07:26:25Z
dc.date.available2018-06-11T07:26:25Z
dc.date.issued2018-06-10
dc.identifierKOS-695600308405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76482
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, Lidé a Procesy). Z poznatků zjištěných v odborné literatuře, a které jsou uvedeny v teoretické části, je sestavena praktická část. Tam je restaurace Nostalgie analyzována, rozebrán marketingový mix a představeny návrhy řešení.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the marketing plan for the restaurant Nostalgie by analysis restaurant, customers, competition and the marketing mix (Product, Price, Place, Promotion, Physical Evidence, People and Processes). The theoretical part is from knowledge in the literature. In the practical part of the bachelor thesis is the restaurant Nostalgie analysed, dismantled marketing mix and presented solutions.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,Marketingový plán,Marketingový mix,marketingový výzkumcze
dc.subjectMarketing,Marketing Plan,Marketing Mix,Marketing Researcheng
dc.titleMarketingový plán pro restauraci Nostalgiecze
dc.titleMarketing Plan for the Restaurant Nostalgieeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam