Zobrazit minimální záznam

Personnel Marketing in Brewing



dc.contributor.advisorToth Daniel
dc.contributor.authorSedláčková Sára
dc.date.accessioned2018-06-11T07:26:16Z
dc.date.available2018-06-11T07:26:16Z
dc.date.issued2018-06-10
dc.identifierKOS-695600305905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76480
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci personálního marketingu v pivovarnictví. Je rozdělena do dvou hlavních částí: části teoretické a části praktické. Teoretická část přesně definuje především pojem personální marketing a uvádí fakta z historie českého pivovarnictví, aby se následně v praktické části mohlo s pojmy personálního marketingu dále pracovat v kontextu pivovarnictví. Pomocí dotazníkového šetření se pak v praktické části analyzuje aplikace personálně-marketingových strategií v praxi a na základě aktuálních postupů v konkurenčních podnicích je vyhotoven návrh nejvhodnějšího řešení pro konkrétní nově vznikající podnik.cze
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is personnel marketing in brewing. The thesis is divided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part defines mainly the term personnel marketing and describes the most important fact from the history of brewing so that it is possible to work with the concept of personnel marketing in the context of brewing. Using a specific questionnaire formed a base to discover and analyze the current methods in rival breweries and based on this data there is created a proposal of the most suitable personnel-marketing strategy for a newly opening brewery.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketing,pivovarnictví,marketing,personalistika,dobré jméno zaměstnavatele,péče o zaměstnance,sládek,benefitycze
dc.subjectPersonnel marketing,brewing,marketing,personnel management,good name of the employer,head brewer,benefitseng
dc.titlePersonální marketing v pivovarnictvícze
dc.titlePersonnel Marketing in Brewingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMatyášová Dagmar
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam