Zobrazit minimální záznam

Mystery Shopping



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorŠilhanová Lucie
dc.date.accessioned2018-06-11T07:25:52Z
dc.date.available2018-06-11T07:25:52Z
dc.date.issued2018-06-10
dc.identifierKOS-695600075405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76463
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, marketingovým výzkumem, samotným Mystery shoppingem a hodnocením zaměstnanců. V praktické části je popsána realizace Mystery shoppingu za účelem zjištění kvality poskytovaných služeb.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the method of marketing research called Mystery shopping. This thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoret-ical part contains four chapters dealing with marketing, marketing research, Mystery shopping and staff evaluation. In the practical part is described the implementation of Mystery shopping in order of determination the quality of the services provided.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery shopping,Mystery shopper,marketingový výzkum,zaměstnanec,hodnocení zaměstnancůcze
dc.subjectMystery shopping,Mystery shopper,marketing research,employee,staff evaluationeng
dc.titleMystery Shoppingcze
dc.titleMystery Shoppingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMynaříková Lenka
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam