ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Simulace realistických lokálních 3D map z geometrického modelu

Simulating Realistic Local 3D Maps from Geometric Models

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Hollmannová Dita
Vedoucí práce
Svoboda Tomáš
Oponent práce
Bittner Jiří
Studijní obor
Informatika a počítačové vědy
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Terénní robot by se měl dokázat samostatně pohybovat přes obtížný terén. Učení jízdy přes překážky probíhá v simulovaném prostředí. Simulovaný senzor, který předává robotovi informace o terénu, má vždy o okolí perfektní informace, na rozdíl od reálného senzoru RealSense na robotu, ve kterém se vyskytuje šum a chybějící data. Cílem práce je vytvořit metodu, která dokáže zkreslit simulátorová data tak, aby vypadala realisticky. Vycházíme z naší předchozí práce, která využívá Cyklické sítě GAN k vytváření realistických dat pro jiný senzor. Lepších výsledků dosahujeme úpravou parametrů, předzpracováním vstupních dat, a přidáním párovaných dat.
 
An outdoor terrain robot should be able to traverse difficult terrain autonomously. This is learned in a simulated environment to make the process faster and easier. However, the simulated sensor used for terrain mapping in this environment has always precise information, which is very different from reality where digital elevation model (DEM) is noisy and incomplete. The goal is to develop a method that would process DEM created by simulation and transform it to a more realistic DEM. We build on top of our previous work that uses Cycle GAN networks to generate realistic DEMs from another sensor. We improve current results by adjusting parameters, preprocessing inputs, and introducing paired data.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76096
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (22.20Mb)
PRILOHA (11.46Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (48.82Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (31.36Mb)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (257 bajtů)
PRILOHA (40Mb)
PRILOHA (1.031Mb)
POSUDEK (233.4Kb)
POSUDEK (762.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13133 [851]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV