Uvedení nového výrobku Julie Tupler Technique na český trh.
Introduction a new product Julie Tupler Technique on the Czech market.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Traplová Kristýna
Vedoucí práce
Přindiš Vít
Oponent práce
Machálek Jakub
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2015-08-31Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit podnikatelský plán pro uvedení nového výrobku Julie Tupler Technique na český trh. První část práce podává přehledné shrnutí současného stavu problematiky diastázy v zahraničí a v České republice. Diastáza je definována jako rozestup přímých břišních svalů. Ženy po porodu, jsou skupina, kde se diastáza objevuje nejčastěji. Produkty Julie Tupler Technique, které mají být uvedeny na trh, jsou podpůrné stahovací pásy a jsou součástí komplexního přístupu pro terapii diastázy. Praktická část diplomové práce je rozdělena do dvou celků. Prvním je uvedení výrobku na český trh, kde jsou popsány legislativní podmínky a postup klinického hodnocení. Druhý celek má strukturu podnikatelského plánu se všemi náležitostmi - SWOT analýza, SLEPT analýza, analýza konkurence, průzkum trhu. Průzkum trhu byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a byl využit při návrhu marketingové strategie. Goal of this thesis is to create a business plan for a new product Julie Tupler Technique on the Czech market. The first chapter describes a comprehensive summary of the current diastasis recti status abroad and in the Czech Republic. Diastasis is defined as the rectus abdominis muscle overstretching. Most frequently diastasis lies with postpartum women. Julie Tupler Technique products are unknown on Czech market and provide a complex approach for diastasis treatment. The practical part is divided into two topics. The first is related to process of launching a new products on the Czech market, including legal conditions and process of clinical review. The second unit is structured as a business plan with these areas - SWOT analysis, SLEPT analysis, analysis of competitors, market research. Research has been conducted through a questionnaire method. Results of the research served as an input for marketing strategy proposal.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1059]