Zobrazit minimální záznam

Pro-client Attitude of Developer Companies



dc.contributor.advisorFrková Jana
dc.contributor.authorStrahlheim Marek
dc.date.accessioned2018-01-25T21:43:20Z
dc.date.available2018-01-25T21:43:20Z
dc.date.issued2018-01-06
dc.identifierKOS-781236923905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74225
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zanalyzovat, vyhodnotit a srovnat mezi sebou proklientský přístup 5 vybraných velkých rezidenčních developerů v Praze. V teoretické části se autor zabývá úvodem do marketingu a marketingovým výzkumem. Dále pak pojmy spojené s nákupem nemovitosti. V praktické části jsou představeny vybrané developerské společnosti a projekty, ve kterých jsou následně vybrány byty v první fázi výzkumu. Samotný výzkum se skládá ze tří menších analýz. V první se autor zabývá srovnáním kvality bydlení v porovnání s cenou, za kterou jí developer nabízí. V druhé analýze se hodnotí proklientský přístup při první schůzce zákazníka a zástupce developerské společnosti. V poslední pak proklientské smýšlení firmy jako celku. Vše je uzavřeno vyhodnocením, která z developerských společností je nejlepší na nákup vlastního bydlení z pohledu běžného zákazníka.cze
dc.description.abstractThe point of masters diploma thesis is to analyze, evaluate and compare the pro-client attitude of 5 selected large residential developers in Prague. In the theoretical part, the author deals with the introduction to marketing and marketing research. Further, the terms associated with the purchase of real estate. The practical part introduces selected development companies and projects in which flats are selected in the first phase of the research. The research itself consists of three minor analyzes. In the first, author deals with the comparison of the quality of housing compared to the price for which the developer offers. The second analysis evaluates the pro-client attitude at the first customer's and the representative of the developer's company meeting. In the last, the client's mindset of the company as a whole. Everything is closed by evaluating which of the developer companies is the best for regular costumer to buy their own flat.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectProklientský přístup,Developerské společnosti,Rezidenční developer,Marketingový výzkumcze
dc.subjectPro-client attitude,Developer companies,Residential developer company,Marketing analysiseng
dc.titleProklientský přístup developerských společnostícze
dc.titlePro-client Attitude of Developer Companieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeStuchlík Jakub
theses.degree.disciplineStavební managementcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam