Proklientský přístup developerských společností
Pro-client Attitude of Developer Companies
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Strahlheim Marek
Vedoucí práce
Frková Jana
Oponent práce
Stuchlík Jakub
Studijní obor
Stavební managementStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat, vyhodnotit a srovnat mezi sebou proklientský přístup 5 vybraných velkých rezidenčních developerů v Praze. V teoretické části se autor zabývá úvodem do marketingu a marketingovým výzkumem. Dále pak pojmy spojené s nákupem nemovitosti. V praktické části jsou představeny vybrané developerské společnosti a projekty, ve kterých jsou následně vybrány byty v první fázi výzkumu. Samotný výzkum se skládá ze tří menších analýz. V první se autor zabývá srovnáním kvality bydlení v porovnání s cenou, za kterou jí developer nabízí. V druhé analýze se hodnotí proklientský přístup při první schůzce zákazníka a zástupce developerské společnosti. V poslední pak proklientské smýšlení firmy jako celku. Vše je uzavřeno vyhodnocením, která z developerských společností je nejlepší na nákup vlastního bydlení z pohledu běžného zákazníka. The point of masters diploma thesis is to analyze, evaluate and compare the pro-client attitude of 5 selected large residential developers in Prague. In the theoretical part, the author deals with the introduction to marketing and marketing research. Further, the terms associated with the purchase of real estate. The practical part introduces selected development companies and projects in which flats are selected in the first phase of the research. The research itself consists of three minor analyzes. In the first, author deals with the comparison of the quality of housing compared to the price for which the developer offers. The second analysis evaluates the pro-client attitude at the first customer's and the representative of the developer's company meeting. In the last, the client's mindset of the company as a whole. Everything is closed by evaluating which of the developer companies is the best for regular costumer to buy their own flat.
Kolekce
- Diplomové práce - 11126 [826]