Přidělování prostředků v cloudu automobilů
Resource allocation for vehicular cloud computing
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Volkov Nikolay
Vedoucí práce
Bečvář Zdeněk
Oponent práce
Pezinek Libor
Studijní obor
Sítě elektronických komunikacíStudijní program
Komunikace, multimédia a elektronikaInstituce přidělující hodnost
katedra telekomunikační technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V blízké budoucnosti bude každé vozidlo pravidelně informovat svá sousední vozidla o jejich poloze, rychlosti, výpočetních schopnostech a informacích o chování. Zprávy nesoucí takové informace sníží pravděpodobnost nehod, zlepší bezpečnost řidičů a cestujících, a umožní další multimedialní služby. Hlavními kandydáty jsou dnes IEEE 802.11p a LTE-Advanced s komunikacímezizařízeními(LTE-D2D).Cílemtétostudiejevyvinoutalgoritmusplánování úloh v LTE-Advanced, který bude poskytovat sdílení zdrojů ve vehicle cloud computing z hlediska pravděpodobnosti a propustnosti systému a porovnávat je s jinými existujícími řešeními. In a near future, each vehicle will be able to periodically broadcast information to their neighbors vehicles about their position, speed, computational capability and their behavioral information. The messages carrying such information will reduce the probability of accidents, improve the safety of drivers and passengers and allow additional multimedia services. The main candidate technologies for this scope today are IEEE 802.11p and LTEAdvanced with device-to-device communications (LTE-D2D). The aim of this study is to develop the task scheduling algorithm in LTE-Advanced, that will provide resource sharing in vehicular cloud computing in terms of probability and system throughput, and compare it with another existing solutions.
Kolekce
- Diplomové práce - 13132 [275]