Zobrazit minimální záznam

Resource allocation for vehicular cloud computing



dc.contributor.advisorBečvář Zdeněk
dc.contributor.authorVolkov Nikolay
dc.date.accessioned2018-01-25T21:39:05Z
dc.date.available2018-01-25T21:39:05Z
dc.date.issued2018-01-08
dc.identifierKOS-695600149605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74053
dc.description.abstractV blízké budoucnosti bude každé vozidlo pravidelně informovat svá sousední vozidla o jejich poloze, rychlosti, výpočetních schopnostech a informacích o chování. Zprávy nesoucí takové informace sníží pravděpodobnost nehod, zlepší bezpečnost řidičů a cestujících, a umožní další multimedialní služby. Hlavními kandydáty jsou dnes IEEE 802.11p a LTE-Advanced s komunikacímezizařízeními(LTE-D2D).Cílemtétostudiejevyvinoutalgoritmusplánování úloh v LTE-Advanced, který bude poskytovat sdílení zdrojů ve vehicle cloud computing z hlediska pravděpodobnosti a propustnosti systému a porovnávat je s jinými existujícími řešeními.cze
dc.description.abstractIn a near future, each vehicle will be able to periodically broadcast information to their neighbors vehicles about their position, speed, computational capability and their behavioral information. The messages carrying such information will reduce the probability of accidents, improve the safety of drivers and passengers and allow additional multimedia services. The main candidate technologies for this scope today are IEEE 802.11p and LTEAdvanced with device-to-device communications (LTE-D2D). The aim of this study is to develop the task scheduling algorithm in LTE-Advanced, that will provide resource sharing in vehicular cloud computing in terms of probability and system throughput, and compare it with another existing solutions.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPlanovani,Algoritmus,Mobilni site,Zpracovani uloh,Komunikace vozidelcze
dc.subjectVehicular communication,Task processing,Scheduling,Algorithm,Mobile networkseng
dc.titlePřidělování prostředků v cloudu automobilůcze
dc.titleResource allocation for vehicular cloud computingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereePezinek Libor
theses.degree.disciplineSítě elektronických komunikacícze
theses.degree.grantorkatedra telekomunikační technikycze
theses.degree.programmeKomunikace, multimédia a elektronikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam