Model nízkonákladové letecké přepravy v současnosti
The Current Model of Low-Cost Air Transport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martínek Karel
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Matějka Lukáš
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2018-01-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá modelem nízkonákladové letecké přepravy v současnosti. Úvodní část je věnována regulaci, deregulaci a liberalizaci trhu letecké dopravy a vzniku a vývoji nízkonákladové letecké dopravy. Další část je věnována přepravním výkonům, důvodům úspěchu nízkonákladových společností a jejich podílech na trzích. Třetí část popisuje charakteristiky minulého a současného období. Následující část popisuje současnou business strategii a hybridní leteckou společnost. Poslední část je věnována obchodním modelům nejvýznamnějších nízkonákladových leteckých společností Ryanair a easyJet. This thesis deals with the model of low-cost air transport at present. The introductory part is devoted to regulation, deregulation and liberalization of the air transport market and the creation and development of low-cost air transport. The next part is devoted to transport performance, the reasons for the success of low-cost companies and their market shares. The third part describes the characteristics of the past and current period. The following section describes the current business strategy and hybrid airline. The last part is dedicated to the business models of the most important low cost airlines Ryanair and easyJet.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [537]