Zobrazit minimální záznam

Trends and changes of customers´ shopping behavior



dc.contributor.advisorJesenský Daniel
dc.contributor.authorLangmajer Michal
dc.date.accessioned2018-01-25T21:35:56Z
dc.date.available2018-01-25T21:35:56Z
dc.date.issued2018-01-09
dc.identifierKOS-695599628705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73946
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou trendů a změn v nákupním chování a jejich možným využití v komunikační strategii firmy. V první části práce jsou popsány konkrétní faktory působící na zákazníka v průběhu nákupního procesu a obecné nástroje marketingové komunikace. Druhá část práce zahrnuje realizovaný marketingový výzkum vybraných trendů v nákupním chování zákazníků a na jeho základě formulovaná doporučení pro rozšíření marketingové komunikace firmy Spendee s.r.o.cze
dc.description.abstractThis diploma is mainly focused on the analysis of trends and changes in shopping behavior and its possible usage in a communication strategy for a company. Described in the first section are the factors influencing a customer during the shopping process and the marketing communication tools that are used. The second section includes marketing research of trends in a customer's shopping behavior and recommendations for the marketing communication of Spendee s.r.o. based on this research.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNákupní chování,nákupní proces,komunikační strategie,marketingová komunikace,chatbot,Spendeecze
dc.subjectshopping behavior,shopping process,communication strategy,marketing communication,chatbot,Spendeeeng
dc.titleTrendy a změny v chování zákazníkacze
dc.titleTrends and changes of customers´ shopping behavioreng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeDobiáš Martin
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam