Trendy a změny v chování zákazníka
Trends and changes of customers´ shopping behavior
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Langmajer Michal
Vedoucí práce
Jesenský Daniel
Oponent práce
Dobiáš Martin
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou trendů a změn v nákupním chování a jejich možným využití v komunikační strategii firmy. V první části práce jsou popsány konkrétní faktory působící na zákazníka v průběhu nákupního procesu a obecné nástroje marketingové komunikace. Druhá část práce zahrnuje realizovaný marketingový výzkum vybraných trendů v nákupním chování zákazníků a na jeho základě formulovaná doporučení pro rozšíření marketingové komunikace firmy Spendee s.r.o. This diploma is mainly focused on the analysis of trends and changes in shopping behavior and its possible usage in a communication strategy for a company. Described in the first section are the factors influencing a customer during the shopping process and the marketing communication tools that are used. The second section includes marketing research of trends in a customer's shopping behavior and recommendations for the marketing communication of Spendee s.r.o. based on this research.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]