ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Trendy a změny v chování zákazníka

Trends and changes of customers´ shopping behavior

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Langmajer Michal
Vedoucí práce
Jesenský Daniel
Oponent práce
Dobiáš Martin
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechniky
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou trendů a změn v nákupním chování a jejich možným využití v komunikační strategii firmy. V první části práce jsou popsány konkrétní faktory působící na zákazníka v průběhu nákupního procesu a obecné nástroje marketingové komunikace. Druhá část práce zahrnuje realizovaný marketingový výzkum vybraných trendů v nákupním chování zákazníků a na jeho základě formulovaná doporučení pro rozšíření marketingové komunikace firmy Spendee s.r.o.
 
This diploma is mainly focused on the analysis of trends and changes in shopping behavior and its possible usage in a communication strategy for a company. Described in the first section are the factors influencing a customer during the shopping process and the marketing communication tools that are used. The second section includes marketing research of trends in a customer's shopping behavior and recommendations for the marketing communication of Spendee s.r.o. based on this research.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73946
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.256Mb)
POSUDEK (580.2Kb)
POSUDEK (92.13Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13116 [561]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV