Zobrazit minimální záznam

Simulation of a electric vehicle including different power train components



dc.contributor.advisorBauer Jan
dc.contributor.authorChauhan Vyas Singh
dc.date.accessioned2017-11-09T10:53:28Z
dc.date.available2017-11-09T10:53:28Z
dc.date.issued2017-07-31
dc.identifierKOS-695600323905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73412
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je "Simulace elektrického vozidla Včetně různých komponentů hnacího ústrojí "je konstrukce energie Model elektrického vozidla včetně různých komponentů hnacího ústrojí Pomocí simulačního nástroje, který v této práci bude MATLAB Simulink. Pomocí tohoto modelu očekáváme, že spotřeba energie bude dosahovat a Vozidla působením různých sil působících na vozidle, když je vystaven Různých standardních jízdních cyklů. Tato práce rovněž pokrývá průzkum Různá vozidla, která běží na elektrickém pohonu buď výhradně nebo V asistovaném režimu na současném trhu.cze
dc.description.abstractThe aim of this master thesis work 'Simulation of a electric vehicle including different power train components' is to construct an energy model of electric vehicle including different power train components with the help of a simulation tool, which in this work will be MATLAB Simulink. With this model, we expect to obtain energy consumption by a vehicle by virtue of different forces acting on vehicle when subjected to different standard driving cycles. This work also covers up a survey of different vehicles which runs on electric propulsion either solely or in assisted mode in the present market.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectElektrická vozidla,elektrochemický článek,dynamika vozidel,modelování energie,MATLAB,Simulink,jízdní cykly,stav nabíjení,napětí,energie,lithium-iontové baterie,aerodynamické tažení,C-rychlostcze
dc.subjectElectric Vehicles,Electrochemical cell,Vehicle Dynamics,Energy Modelling,MATAB,Simulink,Driving Cycles,State of Charge,Voltage,Power,Energy,Lithium Ion Batteries,Aerodynamic Drag,C-Rateeng
dc.titleSimulace elektromobilu s různými topologiemi elektromechanické částicze
dc.titleSimulation of a electric vehicle including different power train componentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-04
dc.contributor.refereeKyncl Jan
theses.degree.disciplineElektroenergetikacze
theses.degree.grantorkatedra elektroenergetikycze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam