Simulace elektromobilu s různými topologiemi elektromechanické části
Simulation of a electric vehicle including different power train components
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Chauhan Vyas Singh
Vedoucí práce
Bauer Jan
Oponent práce
Kyncl Jan
Studijní obor
ElektroenergetikaStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektroenergetikyObhájeno
2017-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je "Simulace elektrického vozidla Včetně různých komponentů hnacího ústrojí "je konstrukce energie Model elektrického vozidla včetně různých komponentů hnacího ústrojí Pomocí simulačního nástroje, který v této práci bude MATLAB Simulink. Pomocí tohoto modelu očekáváme, že spotřeba energie bude dosahovat a Vozidla působením různých sil působících na vozidle, když je vystaven Různých standardních jízdních cyklů. Tato práce rovněž pokrývá průzkum Různá vozidla, která běží na elektrickém pohonu buď výhradně nebo V asistovaném režimu na současném trhu. The aim of this master thesis work 'Simulation of a electric vehicle including different power train components' is to construct an energy model of electric vehicle including different power train components with the help of a simulation tool, which in this work will be MATLAB Simulink. With this model, we expect to obtain energy consumption by a vehicle by virtue of different forces acting on vehicle when subjected to different standard driving cycles. This work also covers up a survey of different vehicles which runs on electric propulsion either solely or in assisted mode in the present market.
Kolekce
- Diplomové práce - 13115 [389]