Simulace elektromobilu s různými topologiemi elektromechanické části
Simulation of a electric vehicle including different power train components
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Chauhan Vyas Singh
Supervisor
Bauer Jan
Opponent
Kyncl Jan
Field of study
ElektroenergetikaStudy program
Elektrotechnika, energetika a managementInstitutions assigning rank
katedra elektroenergetikyDefended
2017-09-04Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je "Simulace elektrického vozidla Včetně různých komponentů hnacího ústrojí "je konstrukce energie Model elektrického vozidla včetně různých komponentů hnacího ústrojí Pomocí simulačního nástroje, který v této práci bude MATLAB Simulink. Pomocí tohoto modelu očekáváme, že spotřeba energie bude dosahovat a Vozidla působením různých sil působících na vozidle, když je vystaven Různých standardních jízdních cyklů. Tato práce rovněž pokrývá průzkum Různá vozidla, která běží na elektrickém pohonu buď výhradně nebo V asistovaném režimu na současném trhu. The aim of this master thesis work 'Simulation of a electric vehicle including different power train components' is to construct an energy model of electric vehicle including different power train components with the help of a simulation tool, which in this work will be MATLAB Simulink. With this model, we expect to obtain energy consumption by a vehicle by virtue of different forces acting on vehicle when subjected to different standard driving cycles. This work also covers up a survey of different vehicles which runs on electric propulsion either solely or in assisted mode in the present market.
Collections
- Diplomové práce - 13115 [382]