Zobrazit minimální záznam

Introduction of the product on the market - van box body



dc.contributor.advisorŽilka Miroslav
dc.contributor.authorDrahokoupil Filip
dc.date.accessioned2017-11-09T10:51:11Z
dc.date.available2017-11-09T10:51:11Z
dc.date.issued2017-07-27
dc.identifierKOS-695600107905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73316
dc.description.abstractObsahem této diplomové práce je z teoretického hlediska popis vnitřního a vnějšího okolí podniku. Získané teoretické poznatky jsou aplikovány v praktické části diplomové práce, která řeší v reálném podniku problematiku zavedení nového produktu na trh. Novým produktem je skříňová nástavba pro užitková vozidla. V diplomové práci jsou uvedeny důvody, proč nový produkt zavádět a jakou to pro podnik obnáší legislativní, kapacitní a finanční náročnost. Jsou řešeny legislativní náležitosti k získání potřebného povolení od Ministerstva dopravy ČR. Dále je uveden výrobní postup skříňové nástavby a je provedena kalkulace nákladů. V závěru je navržen marketingový mix pro nově zaváděný produkt.cze
dc.description.abstractThe content of this thesis consists of a description of the internal and external environment of the company from theoretical point of view. The acquired theoretical knowledge is applied in the practical part of the thesis, which solves the problem of introducing a new product on the market. The new product is the van box body for commercial vehicles. This thesis explains the reasons for introducing the new product and their legislative, capacity and financial demands for the company. The legislative requirements for obtaining the necessary permission from the Ministry of Transport of the Czech Republic are dealt with. Further, the production procedure of the van box body is presented and the cost calculation is carried out. In the end, it is designed a marketing mix for the newly introduced product.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectanalýza konkurenčního prostředí podniku,skříňová nástavba,Zákon č. 56/2001 Sb.,přestavba vozidelcze
dc.subjectanalysis of the competitive environment of the company,van box body,Act No. 56/2001 Coll.,reconstruction of vehicleseng
dc.titleUvedení produktu na trh - skříňová nástavba vozidlacze
dc.titleIntroduction of the product on the market - van box bodyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-06
dc.contributor.refereeStieberová Barbora
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam