Uvedení produktu na trh - skříňová nástavba vozidla
Introduction of the product on the market - van box body
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Drahokoupil Filip
Vedoucí práce
Žilka Miroslav
Oponent práce
Stieberová Barbora
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuObhájeno
2017-09-06Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem této diplomové práce je z teoretického hlediska popis vnitřního a vnějšího okolí podniku. Získané teoretické poznatky jsou aplikovány v praktické části diplomové práce, která řeší v reálném podniku problematiku zavedení nového produktu na trh. Novým produktem je skříňová nástavba pro užitková vozidla. V diplomové práci jsou uvedeny důvody, proč nový produkt zavádět a jakou to pro podnik obnáší legislativní, kapacitní a finanční náročnost. Jsou řešeny legislativní náležitosti k získání potřebného povolení od Ministerstva dopravy ČR. Dále je uveden výrobní postup skříňové nástavby a je provedena kalkulace nákladů. V závěru je navržen marketingový mix pro nově zaváděný produkt. The content of this thesis consists of a description of the internal and external environment of the company from theoretical point of view. The acquired theoretical knowledge is applied in the practical part of the thesis, which solves the problem of introducing a new product on the market. The new product is the van box body for commercial vehicles. This thesis explains the reasons for introducing the new product and their legislative, capacity and financial demands for the company. The legislative requirements for obtaining the necessary permission from the Ministry of Transport of the Czech Republic are dealt with. Further, the production procedure of the van box body is presented and the cost calculation is carried out. In the end, it is designed a marketing mix for the newly introduced product.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [160]