Zobrazit minimální záznam

Branding of the city Rychnov nad Kněžnou



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorMichaličková Barbora
dc.date.accessioned2017-11-09T10:50:43Z
dc.date.available2017-11-09T10:50:43Z
dc.date.issued2017-08-22
dc.identifierKOS-695600103505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73296
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Branding města Rychnov nad Kněžnou pojednává o analýze města Rychnov nad Kněžnou z pohledu city brandingu, analyzuje hodnotu a případný potenciálu městské značky a následně představuje konkrétní návrhy v rámci marketingových nástrojů pro její budování. Začátek práce se věnuje teoriím obecného pojetí brandingu, následně je představen branding v rámci územních celků. Praktická část práce obsahuje obecnou analýzu města Rychnov nad Kněžnou, metoda benchmarkingu porovnává město Rychnov nad Kněžnou s vybranými referenčními městy a to jak v oblasti reálných dispozic tak mediálního obrazu. Poslední částí práce je návrh marketingových nástrojů s ohledem na definovaný positioning.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis about "Branding of the city Rychnov nad Kněžnou" deals with analysis of Rychnov nad Kněžnou city from the view of city branding approach, analysis the value of the brand and its potential and then introduces specific proposals of marketing tools for its building. The beginning of this thesis talks about theory of branding in general, then it introduces branding related to territories. The practical part of this thesis contains general analysis of Rychnov nad Kněžnou city, the benchmarking method compares Rychnov nad Kněžnou city with chosen reference cities in the area of real dispositions so the medial image. The last part of this thesis is the proposal of marketing tools which refer to defined positioning.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBrand,branding,značky,město Rychnov nad Kněžnou,město Kolín,město Vrchlabícze
dc.subjectBrand,branding,brand,Rychnov nad Kněžnou city,Kolín city,Vrchlabí cityeng
dc.titleBranding města Rychnov nad Kněžnoucze
dc.titleBranding of the city Rychnov nad Kněžnoueng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-21
dc.contributor.refereeHavránek Jan
theses.degree.disciplineŘízení regionálních projektůcze
theses.degree.grantoroddělení veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam