Zobrazit minimální záznam

Marketing of iKariera portal



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorBarda Ondřej
dc.date.accessioned2017-11-09T10:50:19Z
dc.date.available2017-11-09T10:50:19Z
dc.date.issued2017-08-25
dc.identifierKOS-695600080505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73282
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V praktické části je představena organizace IAESTE a projekt iKariéra. Je zde popsán současný stav marketingové komunikace portálu. Dále se zde zpracovává výzkumné šetření, které se zabývá průzkumem trhu a stávající marketingové komunikace. Na základě šetření je navržena nová marketingová komunikace včetně nového loga, grafiky a rozhraní portálu, programu komunikace na sociální síti a doporučení pro nový reklamní spot. V závěru praktické části je návrh zhodnocená nové marketingové komunikace.cze
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to design a marketing communication campaign of iKariera portal uf IAESTE Czech Republic student organization. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the problems of marketing communication and marketing research. In the practical part, IAESTE organization and iKariéra project are presented in addition, a research survey is being analyzed to investigate the market and existing marketing communications. At the end of the practical part is the proposal of evaluation of the new marketing communication.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová komunikace,marketingový výzkum,job portál,iKariera,IAESTEcze
dc.subjectMarketing communication,marketing research,job portal,iKariera,IAESTEeng
dc.titleMarketing portálu iKariéracze
dc.titleMarketing of iKariera portaleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-09-18
dc.contributor.refereeJohnová Radka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam