Marketing portálu iKariéra
Marketing of iKariera portal
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Barda Ondřej
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Johnová Radka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíDefended
2017-09-18Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V praktické části je představena organizace IAESTE a projekt iKariéra. Je zde popsán současný stav marketingové komunikace portálu. Dále se zde zpracovává výzkumné šetření, které se zabývá průzkumem trhu a stávající marketingové komunikace. Na základě šetření je navržena nová marketingová komunikace včetně nového loga, grafiky a rozhraní portálu, programu komunikace na sociální síti a doporučení pro nový reklamní spot. V závěru praktické části je návrh zhodnocená nové marketingové komunikace. The aim of the bachelor thesis is to design a marketing communication campaign of iKariera portal uf IAESTE Czech Republic student organization. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the problems of marketing communication and marketing research. In the practical part, IAESTE organization and iKariéra project are presented in addition, a research survey is being analyzed to investigate the market and existing marketing communications. At the end of the practical part is the proposal of evaluation of the new marketing communication.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]