Zobrazit minimální záznam

Optimization of Railway Line Tábor (excluded) - Bechyně (included)



dc.contributor.advisorVaněk Martin
dc.contributor.authorStrejc Lukáš
dc.date.accessioned2017-11-09T10:48:01Z
dc.date.available2017-11-09T10:48:01Z
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifierKOS-593779862105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73184
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je návrh optimalizace trati Tábor - Bechyně na základě analýzy stávajícího stavu trati. Je zde zahrnut kompletní popis zjištěných nedostatků a návrh jejich zlepšení. Práce se zabývá především přepravními stanovišti na trati, kde byla navržena úprava nástupišť a kolejišť nesplňujících parametry dané normami. Dále práce srovnává původní a současný napájecí systém. V závěru práce je kladen důraz na zlepšení geometrických parametrů koleje, aby bylo možné zkrácení jízdních dob, a tím zvýšení konkurenceschopnosti vůči silniční dopravě.cze
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is the proposal of optimization of the Tábor - Bechyně line based on the analysis of the current state of the track. This includes a complete description of the identified deficiencies and a proposal for their improvement. The work deals mainly with the transit stations on the track, where the platform and tracks modification has been proposed in such cases, when the normative parametres are not fulfilled. In addition, the work compares the original and current power system. At the end of the thesis, insistance is placed on improving the geometric parameters of the track in order to shorten the journey times and increase the competitiveness to road transport.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŽelezniční doprava,optimalizace trati,napájecí systém,úprava nástupišť,trať 202,Táborskocze
dc.subjectRailway transport,optimization of railway line,electrification system,modification of platforms,track no. 202,Táborskoeng
dc.titleOptimalizace trati Tábor (mimo) - Bechyně (včetně)cze
dc.titleOptimization of Railway Line Tábor (excluded) - Bechyně (included)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-09-14
dc.contributor.refereeTrešl Ondřej
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





























Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam