ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personální marketing

Personnel Marketing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kubíková Markéta
Vedoucí práce
Andres Pavel
Oponent práce
Pánková Gabriela
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií
Obhájeno
2017-09-18



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "Personální marketing" je analýza uplatňování personálního marketingu ve dvou konkrétních podnicích (v průmyslových podnicích), jejich porovnání a následný návrh na snížení nedostatků. V teoretické části je defi-nován personální marketing, dále související pojmy jako značka zaměstnavatele a společenská odpovědnost firem, dále pak personální činnosti, které souvisejí s personálním marketingem. Poznatky z této části jsou využity a aplikovány k analýze personálního marketingu v organizaci. Stav personálního marketingu bu-de zjišťován na základě analýzy současného stavu v podniku, rozhovoru s odpovědnými osobami. Následně bude vše zhodnoceno a navrženo řešení na základě zjištěných nedostatků.
 
The subject of the bachelor thesis "Personnel Marketing" is the analysis of the ap-plication of the personal marketing in two specific enterprises (in industrial enter-prises), their comparison and the subsequent proposal to reduce the deficiencies. In the theoretical part is defined personnel marketing, related concepts as em-ployer brand and social responsibility of companies, as well as personnel activities related to personal marketing. The lessons learned from this section are used and applied to analyze personnel marketing in the organization. The status of personal marketing will be determined based on an analysis of the current state of the company, an interview with responsible persons. Subsequently, everything will be evaluated and proposed based on identified shortcomings.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73056
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.807Mb)
PRILOHA (214.2Kb)
POSUDEK (596.7Kb)
POSUDEK (92.98Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV