Tuhostní a pevnostní kontrola uchycovacích prvků turbovrtulového motoru
Stiffness and stress analysis of the attachment elements of the turboprop engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Paukovič Matouš
Vedoucí práce
Vampola Tomáš
Oponent práce
Popelka Lukáš
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyObhájeno
2017-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem práce je výpočet zatížení působící na letoun, definování případů letových zatížení, modelování soustavy uchycovacích prvků motoru, výpočet velikostí deformací a napjatostí soustavy pomocí metody MKP a určení tuhostní citlivosti soustavy. The subject of the thesis is to calculate aircraft load, to define flight load cases, to create engine mounts model, to measure deformation and stress intensity using FEM analysis and stiffness sensitivity of the model.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12105 [223]