Tuhostní a pevnostní kontrola uchycovacích prvků turbovrtulového motoru
Stiffness and stress analysis of the attachment elements of the turboprop engine
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Paukovič Matouš
Supervisor
Vampola Tomáš
Opponent
Popelka Lukáš
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyDefended
2017-09-04Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem práce je výpočet zatížení působící na letoun, definování případů letových zatížení, modelování soustavy uchycovacích prvků motoru, výpočet velikostí deformací a napjatostí soustavy pomocí metody MKP a určení tuhostní citlivosti soustavy. The subject of the thesis is to calculate aircraft load, to define flight load cases, to create engine mounts model, to measure deformation and stress intensity using FEM analysis and stiffness sensitivity of the model.
Collections
- Bakalářské práce - 12105 [223]