Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Marketingový plán vybrané společnosti, Marketing Plan of the Selected Company
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
Marketing botanické zahrady, Marketing of a Botanical Garden
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci, Analysis of the Communication System in a Non-profit Organization
; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Pondělíček Michael (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
Tato bakalářská práce se zabývá jednou z dílčích částí systému komunikace v neziskové organizaci, a to komunikací se zákazníky. Zvolenou neziskovou organizací je Hudební divadlo v Karlíně. Teoretická část nejprve představuje ...