Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování, Long-term Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior.
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ...
Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C, B2C Brand Building on a Sectorally and Regionally Limited Market
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ...