ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Public Administration and Regional Studies
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Podnikatelský plán, Business plan 

Jana Kudinova; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Čámská Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro vnitřní potřebu majitele firmy Re-dron. Hlavní činností tohoto podniku je poskytování služby půjčování bezpilotních prostředků. Teoretická část práce je zaměřená na ...

Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily, Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars 

Tomáš Kučera; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Náhlovská Michaela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ...

Podnikatelský plán volnočasového centra Move It!, Business Plan Of Free Time Centre Move It! 

Michaela Nováková; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Tato bakalářská práce obsahuje základní poznatky a informace k vytvoření podnikatelského plánu, které jsou následně aplikované v praktické části. Cílem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení volnočasového ...

Podnikatelský plán na založení restaurace, The Business Plan for Establishing of Restaurant 

Anna Langerová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Zralý Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
Tato diplomová práce si klade za cíl poskytnout majiteli restaurace ucelený plán, který využije při založení jeho podniku. Dále také evaluuje situaci po šesti měsících provozu s poskytnutím návrhu na další kroky do budoucna. ...

Marketingový plán vybrané společnosti, Marketing Plan of the Selected Company 

Kristýna Krejsarová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Janouch Viktor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...

Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

Adam Kuba; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...

Budování značky s důrazem na sociální sítě, Brand Building With an Emphasis on Social Networks 

Štěpán Vilímek; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...

Role influencerů při budování značky, Brand Building Through Influencers 

Denisa Dangelová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ...

Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu, Marketing Communication: An Advertising Analysis 

Ondřej Skořepa; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Sýkorová Jasna (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...

Podnikatelský plán na založení podniku, Business plan for startup 

Jana Trojanová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající projekční kancelář, která bude působit v oboru dopravních staveb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá popisem ...
  • 1
  • 2

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorŠtěpánek Petr (8)Dobrucká Lucia (5)Antošová Gabriela (2)Fanta Petr (2)Adam Kuba (1)Anna Langerová (1)Denisa Dangelová (1)Jana Kudinova (1)Jana Trojanová (1)Janouch Viktor (1)... View MoreSubject
marketing (12)
SWOT analysis (4)SWOT analýza (4)analysis (3)analýza (3)business (3)marketing plan (3)marketing strategy (3)marketingová strategie (3)podnik (3)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV