Now showing items 1-7 of 7

    • Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu 

      Author: Matyáš Batěk; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Author: Adam Kuba; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti 

      Author: Kristýna Krejsarová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Janouch Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
    • Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí 

      Author: Thi Thu Phuong Lai; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...
    • Podnikatelský plán na založení kavárny 

      Author: Sára Výšková; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Hykš Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení kavárny na Praze 2 - Vinohrady. Práce je podkladem pro budoucí podnikání autorky. Hlavním cílem je vytvoření životaschopného podniku, který se stane ...
    • Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily 

      Author: Tomáš Kučera; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Náhlovská Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ...
    • Vytvoření podnikatelského plánu pro gastronomické zařízení 

      Author: Tomáš Junek; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro otevření restauračního zařízení na Praze 2, které se zabývá přípravou brunche a kávy. Samotná práce je podklad pro budoucí podnikání autora po dokončení studia. ...