Browsing oddělení veřejné správy a regionálních studií by Subject "marketing plan"
Now showing items 1-7 of 7
-
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ... -
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.
; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ... -
Marketingový plán vybrané společnosti
; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Janouch Viktor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ... -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ... -
Podnikatelský plán na založení kavárny
; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Hykš Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení kavárny na Praze 2 - Vinohrady. Práce je podkladem pro budoucí podnikání autorky. Hlavním cílem je vytvoření životaschopného podniku, který se stane ... -
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Náhlovská Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ... -
Vytvoření podnikatelského plánu pro gastronomické zařízení
; Supervisor: Plzáková Lucie; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro otevření restauračního zařízení na Praze 2, které se zabývá přípravou brunche a kávy. Samotná práce je podklad pro budoucí podnikání autora po dokončení studia. ...