Tvorba e-marketingového plánu pro obor Biomedicínská informatika na FBMI v Kladně
Drafting e-marketing strategy for the Biomedical Informatics branch of study at the FBME in Kladno
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Martinka Tomáš
Supervisor
Szabó Zoltán
Opponent
Penhaker Marek
Field of study
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudy program
Biomedicínská a klinická technikaInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyDefended
2010-09-02Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem práce "Tvorba e-marketingového plánu pro obor Biomedicínská informatika na FBMI v Kladně" bylo prozkoumat možnosti oslovení potenciálních nových uchazečů o studium. Trh s vysokoškolskými službami se liší od normálních trhů, i zde však platí obecné zásady marketingu. Jsou zde však limity a omezení, která ovlivňují podobu výsledné marketingové strategie. Cílem mé práce bylo vytvořit takovou marketingovou strategii, která umožní získání maximálního množství studentů, a to na základě marketingové průzkumu a v návaznosti na e-marketingové nástroje. The purpose of my thesis - Drafting e-marketing strategy for the Biomedical Informatics branch of study at the FBME in Kladno? was to explore the possibilities of addressing new potential applicants for a study. University services market differs from regular markets though the general marketing principles apply in here as well. There are, however, limits and regulations, which affect the appearance of final marketing strategy. The goal of my thesis was to create such marketing strategy, which - based on marketing research and link-up on e-market tools - provides for gaining the maximum quantity of students
Collections
- Diplomové práce - 17110 [1011]