Zobrazit minimální záznam

Drafting e-marketing strategy for the Biomedical Informatics branch of study at the FBME in Kladno



dc.contributor.advisorSzabó Zoltán
dc.contributor.authorMartinka Tomáš
dc.date.accessioned2017-07-09T12:56:52Z
dc.date.available2017-07-09T12:56:52Z
dc.date.issued2010-08-16
dc.identifierKOS-200891740505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/71330
dc.description.abstractPředmětem práce "Tvorba e-marketingového plánu pro obor Biomedicínská informatika na FBMI v Kladně" bylo prozkoumat možnosti oslovení potenciálních nových uchazečů o studium. Trh s vysokoškolskými službami se liší od normálních trhů, i zde však platí obecné zásady marketingu. Jsou zde však limity a omezení, která ovlivňují podobu výsledné marketingové strategie. Cílem mé práce bylo vytvořit takovou marketingovou strategii, která umožní získání maximálního množství studentů, a to na základě marketingové průzkumu a v návaznosti na e-marketingové nástroje.cze
dc.description.abstractThe purpose of my thesis - Drafting e-marketing strategy for the Biomedical Informatics branch of study at the FBME in Kladno? was to explore the possibilities of addressing new potential applicants for a study. University services market differs from regular markets though the general marketing principles apply in here as well. There are, however, limits and regulations, which affect the appearance of final marketing strategy. The goal of my thesis was to create such marketing strategy, which - based on marketing research and link-up on e-market tools - provides for gaining the maximum quantity of studentseng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecte-marketingový plán,Biomedicínská informatikacze
dc.subjectBiomedical Informaticseng
dc.titleTvorba e-marketingového plánu pro obor Biomedicínská informatika na FBMI v Kladněcze
dc.titleDrafting e-marketing strategy for the Biomedical Informatics branch of study at the FBME in Kladnoeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2010-09-02
dc.contributor.refereePenhaker Marek
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam