Zobrazit minimální záznam

Strategic marketing of start-up company for sale medical equipment



dc.contributor.advisorBorovský Juraj
dc.contributor.authorŠedzmák Daniel
dc.date.accessioned2017-07-09T12:55:16Z
dc.date.available2017-07-09T12:55:16Z
dc.date.issued2009-08-28
dc.identifierKOS-135240987305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/71268
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá podnikovými a marketingovými strategiemi. Cílem práce je zpracování návrhu strategie a strategického marketingu pro firmu prodávající zdravotnickou techniku. Při tvorbě strategie jsou respektována teoretická východiska, v jejichž rámci vznikala tato diplomová práce, zároveň však jsou zohledněny možnosti praktické aplikace navrženého modelu, na kteroukoliv nově vznikající firmu v ČR. V úvodu práce je popsán metodický základ pro strategický řídicí proces a strategický marketingový proces, dále je analyzováno tržní prostředí ve zdravotnictví v oblasti prodeje zdravotnické techniky, je vytvořen proces tvorby strategie, který je následně prakticky aplikován. V práci je zformulován strategický plán a návrh implementace a kontroly pro firmu Padsy cz, s.r.o., která se doposud strategickým řídícím procesem nezabývala.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with strategy and marketing strategy. The aim of this study is to create project of strategy and project of marketing strategy for a start-up company runs in medical equipment business. For strategy creation is important to specify the strategic process for purposes of this study respecting the theoretical basics which also should be applicable on every start-up company in the Czech Republic. In the study are described theoretical data for the strategic management process and for the strategic marketing process, after this is analyzed a medical environment for distribution of medical equipment, created strategic process and created strategic process which is finally practically applied. In the study are described realization of strategic plan, a project of implementation and strategic control for the Padsy cz company, which have not been interested in strategic management process yeteng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectstrategie,strategický marketing,zdravotnické prostředky,distributorská firmacze
dc.subjectstrategy,marketing strategy,medical equipment,distributorseng
dc.titleStrategický marketing začínající firmy v oblasti prodeje zdravotnické technikycze
dc.titleStrategic marketing of start-up company for sale medical equipmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2009-09-14
dc.contributor.refereeSmolková Eva
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam