Strategický marketing začínající firmy v oblasti prodeje zdravotnické techniky
Strategic marketing of start-up company for sale medical equipment
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Šedzmák Daniel
Vedoucí práce
Borovský Juraj
Oponent práce
Smolková Eva
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2009-09-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá podnikovými a marketingovými strategiemi. Cílem práce je zpracování návrhu strategie a strategického marketingu pro firmu prodávající zdravotnickou techniku. Při tvorbě strategie jsou respektována teoretická východiska, v jejichž rámci vznikala tato diplomová práce, zároveň však jsou zohledněny možnosti praktické aplikace navrženého modelu, na kteroukoliv nově vznikající firmu v ČR. V úvodu práce je popsán metodický základ pro strategický řídicí proces a strategický marketingový proces, dále je analyzováno tržní prostředí ve zdravotnictví v oblasti prodeje zdravotnické techniky, je vytvořen proces tvorby strategie, který je následně prakticky aplikován. V práci je zformulován strategický plán a návrh implementace a kontroly pro firmu Padsy cz, s.r.o., která se doposud strategickým řídícím procesem nezabývala. The diploma thesis deals with strategy and marketing strategy. The aim of this study is to create project of strategy and project of marketing strategy for a start-up company runs in medical equipment business. For strategy creation is important to specify the strategic process for purposes of this study respecting the theoretical basics which also should be applicable on every start-up company in the Czech Republic. In the study are described theoretical data for the strategic management process and for the strategic marketing process, after this is analyzed a medical environment for distribution of medical equipment, created strategic process and created strategic process which is finally practically applied. In the study are described realization of strategic plan, a project of implementation and strategic control for the Padsy cz company, which have not been interested in strategic management process yet
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]