Kvantitativní a kvalitativní hodnocení spokojenosti pacienta s hospitalizační péčí
Quantitative and qualitative evaluation of patient satisfaction during hospital treatment
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Dvořáková Kateřina
Supervisor
Münz Jan
Opponent
Dvořák Miroslav
Field of study
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudy program
Biomedicínská a klinická technikaInstitutions assigning rank
katedra biomedicínské technikyDefended
2009-06-24Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Kvantitativní a kvalitativní hodnocení spokojenosti pacienta s hospitalizační péčí Většina renomovaných nemocničních zdravotnických zařízení se snaží objektivizovat kvalitu poskytované diagnostické a terapeutické péče a sledovat spokojenost pacientů s průběhem a výsledky léčby, stejně jako jejich spokojenost s vlastním pobytem v lůžkovém zdravotnickém zařízení. Nejčastěji používaná metoda pro hodnocení spokojenosti pacientů s hospitalizační péčí je dotazník. V této práci jsem se snažila shromáždit dotazníky z různých nemocnic. Poté jsem jednotlivé otázky i odpovědi ohodnotila, logicky uspořádala do jednotlivých dimenzí a navrhla interaktivní dotazník, který je přístupný na internetu. Tento dotazník přináší při jeho vyplňování maximální podporu pro pacienta. Quantitative and qualitative evaluation of patient satisfaction during hospital treatment Most of the prestigious hospitals try to be objective on the quality of diagnostics and therapeutics care. They pursue the satisfaction of patients on their course and outcome of their treatment, as well as satisfaction of their experience in the hospital. The most recent method which is used for evaluation of patient's satisfaction during hospital treatment is questionnaire. At this work I collected the questionnaires from a range of hospitals. Then all the questions and answers were individually evaluated. After that, I reorder them systematically into different dimensions according to their content. Finally, I created an interactive userIfriendly questionnaire for patients available on the internet.
Collections
- Diplomové práce - 17110 [1011]