Zobrazit minimální záznam

Quantitative and qualitative evaluation of patient satisfaction during hospital treatment



dc.contributor.advisorMünz Jan
dc.contributor.authorDvořáková Kateřina
dc.date.accessioned2017-07-09T12:55:15Z
dc.date.available2017-07-09T12:55:15Z
dc.date.issued2009-06-05
dc.identifierKOS-135240964905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/71264
dc.description.abstractKvantitativní a kvalitativní hodnocení spokojenosti pacienta s hospitalizační péčí Většina renomovaných nemocničních zdravotnických zařízení se snaží objektivizovat kvalitu poskytované diagnostické a terapeutické péče a sledovat spokojenost pacientů s průběhem a výsledky léčby, stejně jako jejich spokojenost s vlastním pobytem v lůžkovém zdravotnickém zařízení. Nejčastěji používaná metoda pro hodnocení spokojenosti pacientů s hospitalizační péčí je dotazník. V této práci jsem se snažila shromáždit dotazníky z různých nemocnic. Poté jsem jednotlivé otázky i odpovědi ohodnotila, logicky uspořádala do jednotlivých dimenzí a navrhla interaktivní dotazník, který je přístupný na internetu. Tento dotazník přináší při jeho vyplňování maximální podporu pro pacienta.cze
dc.description.abstractQuantitative and qualitative evaluation of patient satisfaction during hospital treatment Most of the prestigious hospitals try to be objective on the quality of diagnostics and therapeutics care. They pursue the satisfaction of patients on their course and outcome of their treatment, as well as satisfaction of their experience in the hospital. The most recent method which is used for evaluation of patient's satisfaction during hospital treatment is questionnaire. At this work I collected the questionnaires from a range of hospitals. Then all the questions and answers were individually evaluated. After that, I reorder them systematically into different dimensions according to their content. Finally, I created an interactive userIfriendly questionnaire for patients available on the internet.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpacient,hospitalizační péčecze
dc.subjectpatient,hospital treatmenteng
dc.titleKvantitativní a kvalitativní hodnocení spokojenosti pacienta s hospitalizační péčícze
dc.titleQuantitative and qualitative evaluation of patient satisfaction during hospital treatmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2009-06-24
dc.contributor.refereeDvořák Miroslav
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam