Ekonomika obsazování dálkově ovládáných stanic provozními zaměstnanci
Economics of Occupancy of Remote-Controlled Rail Stations by Traffic Personnel
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Štorek Filip
Supervisor
Drábek Michal
Opponent
Kokojan David
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce" Ekonomika obsazování dálkově ovládaných stanic provozními zaměstnanci" je analýza dopadů redukce zaměstnanců na dopravních provozních pozicích v rámci budování dálkově ovládaných stanic, zejména výpravčích a signalistů a následná ekonomická analýza nákladů a přínosů při obsazení takto ovládaných dopraven zaměstnancem provozovatele dráhy. Tato práce vyhodnocuje ekonomickou výhodnost v možném využití dopravního zaměstnance při různých činnostech a navrhuje rámcovou metodiku, pomocí které lze usuzovat výhodnost obsazení dopraven. The subject of this thesis "The economics of occupating the remotely controlled stations by operating staff" is to analyze the staff reduction impacts on transport operating positi-ons during the construction of remote controlled stations, especially dispatchers and sig-nalists and subsequent economic costs and benefits analysis in the case of occupation of such conntrolled transport depots by the employee of the railway operator. This thesis evaluates the economic efficiency in possible utilization of such transport employees for various activities and proposes a framework methodology by which may then be assessed the efficiency of occupating the transport depots by em-ployees.
Collections
- Diplomové práce - 16117 [148]