Zobrazit minimální záznam

Economics of Occupancy of Remote-Controlled Rail Stations by Traffic Personnel



dc.contributor.advisorDrábek Michal
dc.contributor.authorŠtorek Filip
dc.date.accessioned2017-06-07T16:20:13Z
dc.date.available2017-06-07T16:20:13Z
dc.date.issued2017-05-29
dc.identifierKOS-695600196605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70421
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce" Ekonomika obsazování dálkově ovládaných stanic provozními zaměstnanci" je analýza dopadů redukce zaměstnanců na dopravních provozních pozicích v rámci budování dálkově ovládaných stanic, zejména výpravčích a signalistů a následná ekonomická analýza nákladů a přínosů při obsazení takto ovládaných dopraven zaměstnancem provozovatele dráhy. Tato práce vyhodnocuje ekonomickou výhodnost v možném využití dopravního zaměstnance při různých činnostech a navrhuje rámcovou metodiku, pomocí které lze usuzovat výhodnost obsazení dopraven.cze
dc.description.abstractThe subject of this thesis "The economics of occupating the remotely controlled stations by operating staff" is to analyze the staff reduction impacts on transport operating positi-ons during the construction of remote controlled stations, especially dispatchers and sig-nalists and subsequent economic costs and benefits analysis in the case of occupation of such conntrolled transport depots by the employee of the railway operator. This thesis evaluates the economic efficiency in possible utilization of such transport employees for various activities and proposes a framework methodology by which may then be assessed the efficiency of occupating the transport depots by em-ployees.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDálkově ovládaná stanice, staniční dozorce, pohotovostní výpravčí, výpadky zařízení JOPcze
dc.subjectRemotely controlled station, Station supervisor, Emergency dispatcher, Facility failures JOPeng
dc.titleEkonomika obsazování dálkově ovládáných stanic provozními zaměstnancicze
dc.titleEconomics of Occupancy of Remote-Controlled Rail Stations by Traffic Personneleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKokojan David
theses.degree.disciplineLogistika a řízení dopravních procesůcze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam