Ekonomika obsazování dálkově ovládáných stanic provozními zaměstnanci
Economics of Occupancy of Remote-Controlled Rail Stations by Traffic Personnel
dc.contributor.advisor | Drábek Michal | |
dc.contributor.author | Štorek Filip | |
dc.date.accessioned | 2017-06-07T16:20:13Z | |
dc.date.available | 2017-06-07T16:20:13Z | |
dc.date.issued | 2017-05-29 | |
dc.identifier | KOS-695600196605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/70421 | |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce" Ekonomika obsazování dálkově ovládaných stanic provozními zaměstnanci" je analýza dopadů redukce zaměstnanců na dopravních provozních pozicích v rámci budování dálkově ovládaných stanic, zejména výpravčích a signalistů a následná ekonomická analýza nákladů a přínosů při obsazení takto ovládaných dopraven zaměstnancem provozovatele dráhy. Tato práce vyhodnocuje ekonomickou výhodnost v možném využití dopravního zaměstnance při různých činnostech a navrhuje rámcovou metodiku, pomocí které lze usuzovat výhodnost obsazení dopraven. | cze |
dc.description.abstract | The subject of this thesis "The economics of occupating the remotely controlled stations by operating staff" is to analyze the staff reduction impacts on transport operating positi-ons during the construction of remote controlled stations, especially dispatchers and sig-nalists and subsequent economic costs and benefits analysis in the case of occupation of such conntrolled transport depots by the employee of the railway operator. This thesis evaluates the economic efficiency in possible utilization of such transport employees for various activities and proposes a framework methodology by which may then be assessed the efficiency of occupating the transport depots by em-ployees. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Dálkově ovládaná stanice, staniční dozorce, pohotovostní výpravčí, výpadky zařízení JOP | cze |
dc.subject | Remotely controlled station, Station supervisor, Emergency dispatcher, Facility failures JOP | eng |
dc.title | Ekonomika obsazování dálkově ovládáných stanic provozními zaměstnanci | cze |
dc.title | Economics of Occupancy of Remote-Controlled Rail Stations by Traffic Personnel | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Kokojan David | |
theses.degree.discipline | Logistika a řízení dopravních procesů | cze |
theses.degree.grantor | ústav logistiky a managementu dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16117 [159]