Zobrazit minimální záznam

Marketing communications plan for the company AGS Trade s.r.o.



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorMangl Jiří
dc.date.accessioned2017-06-07T16:19:08Z
dc.date.available2017-06-07T16:19:08Z
dc.date.issued2017-05-17
dc.identifierKOS-695600096905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70383
dc.description.abstractV této diplomové práci je řešeno téma vytvoření plánu marketingové komunikace pro divizi firmy AGS Trade s. r. o. V teoretické části jsou objasněna vybraná teoretická východiska, jako jsou cíle komunikace, situační analýza, STP proces, vybrané nástroje marketingové komunikace a trendy v marketingové komunikaci. Praktická část se věnuje analýze společnosti AGS Trade s. r. o. se zaměřením na divizi Paintballgame.cz a nový produkt Junior Paintball. Krom analýzy firmy je zde provedena analýza konkurence, segmentace zákazníků, analýza současného stavu komunikace a dotazníkový výzkum v konkrétním segmentu. Na základě zjištěných informací je vytvořen plán marketingové komunikace pro divizi Paintballgame.cz a také návrh pro ověření jeho úspěšnosti. V závěru je zhodnocení celé diplomové práce a poukázání na její přínos.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on creating a marketing communication plan for a division of AGS Trade, s.r.o. The first part of the thesis sets a theoretical background and deals with topics such as the goals of communication, situational analysis, STP process, marketing communication tools and trends. The second part then applies this theory to analyse the company AGS Trade, s.r.o. while focusing on its division - Paintballgame.cz and its new product Junior Paintball. An analysis of the company, its competition and current state of communication is presented as well as customer segmentation followed by a research in a selected segment. Based on the acquired information, a marketing communication plan for Paintballgame.cz is created alongside a proposed process to measure and evaluate its effectiveness. This thesis is then concluded with a summary and a brief overview of the benefits it provides.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix, paintballcze
dc.subjectMarketing, communication, marketing communication, communication mix, paintballeng
dc.titlePlán marketingové komunikace pro firmu AGS Trade s.r.o.cze
dc.titleMarketing communications plan for the company AGS Trade s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam