ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza inovace vnitropodnikového informačního systému ve společnosti Škoda Auto

Analysis of Internal Information System Innovation in The Company Skoda Auto

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Hrudka Václav
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Kořínková Miroslava
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá analýzou inovace nově vzniklého vnitropodnikového informačního systému výrobní společnosti. Práce se detailně zaměřuje na obsah daného systému a jeho správu. K definování obsahu informačního systému použijeme analýzu produktového portfolia a další marketingové nástroje se zaměřením na nový model Kodiaq. Dále se budeme věnovat porovnání stávajícího a inovovaného systému, který slouží ke komunikaci mezi výrobní společností a obchodní sítí. Po analytické části budou představeny návrhy a doporučení.
 
This thesis deals with analysis of the innovation of newly created information system of the production company. This thesis focuses in detail on the content of the system and its management. To define the content of the information system, we will use product portfolio analysis and other marketing tools with a focus on the new Kodiaq model. Next, we will compare the existing and innovated system used for communication between the manufacturing company and the trading network. Analytical part will be presented with suggestions and recommendations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70377
View/Open
PLNY_TEXT (2.467Mb)
POSUDEK (490.9Kb)
POSUDEK (484.5Kb)
PRILOHA (635.3Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV