ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza inovace vnitropodnikového informačního systému ve společnosti Škoda Auto

Analysis of Internal Information System Innovation in The Company Skoda Auto

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Hrudka Václav
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Kořínková Miroslava
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podniku
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá analýzou inovace nově vzniklého vnitropodnikového informačního systému výrobní společnosti. Práce se detailně zaměřuje na obsah daného systému a jeho správu. K definování obsahu informačního systému použijeme analýzu produktového portfolia a další marketingové nástroje se zaměřením na nový model Kodiaq. Dále se budeme věnovat porovnání stávajícího a inovovaného systému, který slouží ke komunikaci mezi výrobní společností a obchodní sítí. Po analytické části budou představeny návrhy a doporučení.
 
This thesis deals with analysis of the innovation of newly created information system of the production company. This thesis focuses in detail on the content of the system and its management. To define the content of the information system, we will use product portfolio analysis and other marketing tools with a focus on the new Kodiaq model. Next, we will compare the existing and innovated system used for communication between the manufacturing company and the trading network. Analytical part will be presented with suggestions and recommendations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70377
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.467Mb)
POSUDEK (490.9Kb)
POSUDEK (484.5Kb)
PRILOHA (635.3Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV