Zobrazit minimální záznam

Reconstruction of the road bridge II/150 Okrouhlice re. n.. 150-022



dc.contributor.advisorVítek Jan
dc.contributor.authorKulhavý Michal
dc.date.accessioned2017-06-07T16:18:07Z
dc.date.available2017-06-07T16:18:07Z
dc.date.issued2017-01-08
dc.identifierKOS-695599938105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70342
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje projekt rekonstrukce silničního mostu II/150 Okrouhlice ev. č. 150-022. Součástí projektu je krátký teoretický úvod, kde jsou základní informace týkající se integrovaných mostů, jejich výhod, problémů a řešení některých detailů. Projekt rekonstrukce sestává ze 3 částí: 1. Technická zpráva, 2. Statický výpočet hlavních nosných částí integrovaného mostu, 3. Výkresová dokumentace zadaného rozsahu. Nosnou konstrukci tvoří prefabrikované nosníky spojené monolitickou spřaženou deskou. V podélném směru konstrukce působí jako jednopolový nosník o rozpětí 29,0 m. Prefabrikované nosníky jsou v podélném směru tvořeny 3 samostatnými díly, které jsou zmonolitněny UHPC a poté dodatečně předepnuty.cze
dc.description.abstractThe master thesis deals with a design of the road bridge II/150 Okrouhlice re. n. 150-022. A short theoretical introduction provides basic information on integral abutment bridges, their advantages, problems and also mentions solutions of some construction details. The thesis itself are composed of three parts: 1. Technical report, 2. Structural analysis of the important parts of the bridge and 3. Drawings. The bridge is a prestressed composite structure composed of the precast concrete beams and cast in situ slab. The integral single span bridge structure has a span 29 m long. The precast beams are assembled of the three elements which are connected using a UHPC joints and then prestressed.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbeton, předpětí, integrovaný most, výztuž, založení, spřažená konstrukce, nosník, ohybový moment, napětícze
dc.subjectconcrete, prestress, integral abutment bridge, reinforcement, founding, mixed structure, beam, bending moment, stresseng
dc.titleRekonstrukce silničního mostu II/150 Okrouhlice ev. č. 150-022cze
dc.titleReconstruction of the road bridge II/150 Okrouhlice re. n.. 150-022eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-16
dc.contributor.refereeBrož Robert
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu













Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam