Rekonstrukce silničního mostu II/150 Okrouhlice ev. č. 150-022
Reconstruction of the road bridge II/150 Okrouhlice re. n.. 150-022
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kulhavý Michal
Vedoucí práce
Vítek Jan
Oponent práce
Brož Robert
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2017-02-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce obsahuje projekt rekonstrukce silničního mostu II/150 Okrouhlice ev. č. 150-022. Součástí projektu je krátký teoretický úvod, kde jsou základní informace týkající se integrovaných mostů, jejich výhod, problémů a řešení některých detailů. Projekt rekonstrukce sestává ze 3 částí: 1. Technická zpráva, 2. Statický výpočet hlavních nosných částí integrovaného mostu, 3. Výkresová dokumentace zadaného rozsahu. Nosnou konstrukci tvoří prefabrikované nosníky spojené monolitickou spřaženou deskou. V podélném směru konstrukce působí jako jednopolový nosník o rozpětí 29,0 m. Prefabrikované nosníky jsou v podélném směru tvořeny 3 samostatnými díly, které jsou zmonolitněny UHPC a poté dodatečně předepnuty. The master thesis deals with a design of the road bridge II/150 Okrouhlice re. n. 150-022. A short theoretical introduction provides basic information on integral abutment bridges, their advantages, problems and also mentions solutions of some construction details. The thesis itself are composed of three parts: 1. Technical report, 2. Structural analysis of the important parts of the bridge and 3. Drawings. The bridge is a prestressed composite structure composed of the precast concrete beams and cast in situ slab. The integral single span bridge structure has a span 29 m long. The precast beams are assembled of the three elements which are connected using a UHPC joints and then prestressed.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [459]