Zobrazit minimální záznam

Analysis of electronic components market in the Czech Rep. from perspective of company Panasonic



dc.contributor.advisorPodivínský Tomáš
dc.contributor.authorKováčik Filip
dc.date.accessioned2017-06-07T16:12:12Z
dc.date.available2017-06-07T16:12:12Z
dc.date.issued2017-05-24
dc.identifierKOS-695599627105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70099
dc.description.abstractCílem práce je stanovení tržní pozice společnosti Panasonic na trhu s relé v ČR. Ke stanovení velikosti trhu využívám vlastní metodu, kterou by bylo možné úspěšně aplikovat po provedení několika dílčích odborných odhadů. V analýze konkurence porovnávám pět společností dle vybraných kritérií, k jejichž vyhodnocení používám různé metody. Analýzu konkurenčního prostředí provádím také podle M. Portera. Přínosem práce je zmapování konkurenčního prostředí, identikace silných a slabých stránek konkurentů, identikace překážek vstupu a popsání rámce, podle kterého je možné analýzy v budoucnu opakovat. Jako přínosné hodnotím i popsání vlastní metody odhadu velikosti trhu.cze
dc.description.abstractThe objective of paper is analysis of relay market in the Czech Rep. from perspective of company Panasonic. I developed my own method to estimate the market size, successful application of this method is conditional to elaboration of partial expert estimates. Competitor analysis consists of comparing ve companies in selected criteria which are evaluated using dierent methods. Analysis of competition is also performed using Porter's ve forces of competitive position analysis. The benets of paper are exploring competitive environment, identication of strengths and weaknesses of competitors, identifying the barriers to entry the industry and describing the framework of analyzes which can be reproduced. I think the benet is describing the original method for estimation of the market size.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectrelé, Panasonic, Porter, konkurence, B2B trh, marketingový výzkumcze
dc.subjectrelay, Panasonic, Porter, competition, B2B market, market researcheng
dc.titleAnalýza trhu s elektrotechnickými součástkami v ČR z pohledu tržní pozice firmy Panasoniccze
dc.titleAnalysis of electronic components market in the Czech Rep. from perspective of company Panasoniceng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeZoubek Lukáš
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam